حضور شرکت پاکان تجهیز در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه ایران هلث

ایران هلث

گاه شمار نمایشگاه ایران هلث

همراه باشید با پاکان تجهیز

ایران هلث

نمایشگاه ایران هلث با همکاری روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، نشریه اقتصاد و سایر سازمان ها اقدام به برگزاری بیست چهارمین دوره نمایشگاه خود نموده است که شرکت پاکان تجهیز روز حضور فعال و پر رنگی در این نمایشگاه خواهد داشت.

کاربران و علاقمندان عزیز در برگه جاری می توانند اخبار نمایشگاه ایران هلث، اطلاعات شرکت پاکان تجهیز و محصولات برگزیده آن، بازتاب مصاحبه با مدیران شرکت، راهنمای نمایشگاه، تاریخچه نمایشگاه ایران هلث، تجهیزات دندانپزشکی، پزشکی و آزمایشگاهی را مشاهده نمایند.

اطلاعات نمایشگاه

  • ۳ الی ۶ خرداد ماه ۱۴۰۱
  • : May 24-27 2022
  • ۴ روز از سه‌شنبه تا جمعه
  • تایم بازدید از نمایشگاه ۸ صبح الی ۱۵ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
دیدار ریاست سابق اداره دندانپزشکی از غرفه سپاکو در ۲۳ مین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

جناب آقای دکتر محمد مهدی گلابگیران در دیدار با مدیرعامل شرکت دانش بنیان پاکان تجهیز دکتر مهدی رادمهر از چالش های نحوه ی تحقیق و توسعه محصولات و همچنین به نکاتی چند برای توسعه و فروش محصولات در بازار داخلی اشاره کرد. وی افزود برای مستحکم تر شدن این صنعت دانش بنیان راهی جز صادرات وارائه ی محصول در بازارهای بین المللی نیست.

دیدار صمیمی دکتر امیرحسین اسدی داور برنامه میدون با مدیرعامل شرکت دانش بنیان پاکان تجهیز روز

ایشان که حامی ده ها استارت آپ و مشاور ۱۸ پروژه ی استارتاپی موفق هستن در این دیدار ضمن تقدیر از دو محصول این شرکت ( کامپوزیت و باندینگ ) که با تولید مستقل این محصولات اولین گام را در این حوزه برداشته به نکاتی برای بهتر معرفی کردن محصول در بازارهای داخلی و همینطور رقابت پذیری در بازارهای خارجی اشاره کردند.

حضور خبرگزاری مدیرنس و کسب اطلاعات از محصولات شرکت پاکان تجهیز و کسب خبر از دو محصول تولیدی بدون مشابه داخلی این شرکت
بررسی محصولات توسط اساتید دانشکده ی پزشکی تهران و رضایت از محصول
تصویر : محصول سیلر رزین و پودر
عقد قرارداد با چشم انداز سه ساله با شرکت دنتال صور از کشور سوریه برای محصولات ترمیمی و پروتز شرکت پاکان تجهیز
دیدار با نماینده خبرگزاری ایفنا

با ما همراه باشید با دانستنی هایی از ..

گوتاپرکا

گوتاپرکا گوتاپرکا پاکان تجهیز روز گوتاپرکا در زمینه ریشه دندان ضروری هستند و معیاری برای پر کردن مواد هستند. این ماده به پزشکان کمک می

Read More »

کن کاغذی

کن کاغذی کن کاغذی پاکان تجهیز روز این محصول، برای تمیز کردن ریشه کانال دندان و پانسمان استفاده می شود. تولید شده در سایزهای متنوع

Read More »

کامپوزیت نانو

کامپوزیت نانو کامپوزیت نانو پاکان تجهیز روز رنگ های موجود:      بیلیچینگ جهانی A1-A2-A3-B1-B2 اطلاعات محصول: مواد ترمیم کننده دندان بر پایه رزین لایت کیور

Read More »

کامپوزیت میکرو

کامپوزیت میکرو کامپوزیت میکرو پاکان تجهیز روز • رنگ های موجود: یونیورسال، A1-A2-A3-B1-B2 و بیلیچ• ترمیم مستقیم دندان های خلفی و قدامی در کلاس های

Read More »
کن کاغذی دندانپزشکی

بررسی کن دندانپزشکی

مخروط های باریکی می باشند که از کاغذ یا مواد جاذب دیگر ساخته شده اند. کن دندانپزشکی کاغذی با عرض ها و همگرایی های مختلف

Read More »

درباره ما

شرکت “پاکان تجهیز روز” در سال 1390 با هدف تولید و واردات تجهیزات مصرفی دندانپزشکی تاسیس شده است و با به کارگیری تیم جوان و متخصص می‌کوشد تا پل ارتباطی بین فناوری‌های روز دنیا و صنعت سلامت کشور، به منظور ارتقای سلامت هم وطنان باشد.

این شرکت تا کنون توانسته است با همکاری و مشارکت کمپانی‌های مطرح دنیا از جمله کشورهای ژاپن ، اتریش، انگلیس و چین بخشی از محصولات مورد نیاز دندانپزشکان را تامین نموده و این افتخار را دارد که با تولید 8 محصول تخصصی دندانپزشکی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش بی نظیر در ایران و کشورهای همسایه، با قیمتی بسیار مناسب در اغلب نقاط ایران گامی در راستای اهداف و سیاست‌های کلان بهداشت و درمان بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما می توانید با مشاورانمان در تماس باشید.